poniedziałek, 21 czerwca 2010

Poranna toaleta.

12 komentarzy:

  1. studio stylizacji i wizażu 'YO' zaprasza
    gwarantując szeroką gamę doznań odkurzymy Twój wizerunek, jak nikt inny.
    szkoda, że nie widać stylisty po drugiej stronie rury;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamiast suszarki z dyfuzorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zaraz zgłoszę , tylko nie wiem komu, że ktoś robi krzywdę zwierzęciu, a wy jeszcze bijecie mu brawo i cieszycie,że dobre... ale z was znieczulica wyłazi, ale okrutni ludzie jesteście

    kasia blondynka

    OdpowiedzUsuń
  4. odpowiadam na pytanie zadane u mnie:
    bo nie mam ostatnio weny na robienie sobie zdjęć :)
    jak zrobię to na pewno pokażę

    (ślicznej mamy? eee ... no bez przesady :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jak kuba bogu tak bóg kubie, dawać no tego stylistę pod tą rurę odkurzacza! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. haaaaahahahaaahha! dobre! a jak znam życie ten bydlak to uwielbia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie te łapy pomyślałam, że to dywanik z owcy. Urocze zdjęcie.

    (nikt)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój piesek niestety ucieka przed odkurzaczem, więc takiej toalety mu nie zafunduję :))

    OdpowiedzUsuń