piątek, 11 czerwca 2010

Palenie szkodzi. Na cerę, na elewację...

11 komentarzy:

  1. Ale tylko palenie Marlboro ;) Palenie głupa chyba nie szkodzi... ;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, czasy świetności tego przybytku już dawno minęły. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej elewacji to już chyba i tak niewiele by pomogło, chociaż znak firmowy się pyszni, jak nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo w środku był zakaz palenia, więc wychodzili na zewnątrz i okopcili zdeczka..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że dom się rozsypie, a ten napis pozostanie! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. przy okazji pochwalę się:
    nie palę papierosów!
    wiecie co jest zabawne? że udało mi się rzucić palenie od kiedy przestałam liczyć ile dni już nie palę! :D
    mam świadomość, że mogę zapalić papierosa w każdej chwili, ale nie palę go, bo nie mam ochoty - to najlepsze co w moim życiu udało mi się wymyślić i działa!

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie palenie samo rzuciło

    OdpowiedzUsuń
  8. I bardzo dobrze! Niech szkodzi... oby tylko ludzie mądrzeli :)

    OdpowiedzUsuń