wtorek, 4 sierpnia 2009

Wszędzie to budownictwo wielorodzinne...

7 komentarzy:

  1. Zatkało mnie na ten widok! Wrrr, okropność! Ja chcę, by mnie spalono i moje prochy rozsypano nad Bieszczadami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujacy widok, firanki w oknach??????????

    OdpowiedzUsuń
  3. W Portugali, tam często nie zamurowują urn, tylko stawiają za szybą i firankami, a obok zdjecia i rzeczy osobiste, takie ołtarzyki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Matyldo_ab - wiesz, że to podobno nielegalne wg naszego prawa? rozsypujących mogliby oskarżyć o niewłaściwe traktowanie zwłok... nie to, że ja bym nie chciała np. pod jakimś drzewem...
    http://parasolniczka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja chcę być rozsypany nad pewnym jeziorem na Kaszubach! Pragnę TEGO

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze osiedle... :)
    babasia

    OdpowiedzUsuń