poniedziałek, 29 czerwca 2009

Trochę mnie zawiało...

7 komentarzy:

  1. Dziś przecież Piotra i Pawła:)
    Wszystkiego dobrego, Piotrze!

    mikkado

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym być taka zawiana
    pns

    OdpowiedzUsuń
  3. e tam, ja po urodzianach i imieninach brata (tez Piotra) też byłam zawiana :)) pozdrawiam cieplo ;0

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie tam zawiało! Jesteś szpiegiem i podglądasz nas przez tą szparkę. Mi tak od razu coś było... że Ty widzisz co się dzieje po naszej stronie monitora :) Dlatego zawsze przed zaglądnięciem w to miejsce, schludnie się przyodziewam i fryzurę poprawiam :)
    ea

    OdpowiedzUsuń
  5. Może coś w tym jest, ea... od dziś rozpinam bluzkę do samego pasa, mierzwię fryzurę, do oczu wkraplam atropinę, rozchylam kusząco usteczka, robię sie na oszalałą z namiętnosci, w razie gdyby jakieś nie/pożądane oko sieci mnie dopadło. :)
    baba-sia

    OdpowiedzUsuń
  6. to w takim razie ja też coś zrobię ze swoją fryzurą, skoro to takie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak, przykryj ją dla odmiany kapeluszem sombreo. :)
    ba-basia

    OdpowiedzUsuń