niedziela, 6 listopada 2011

Śniło mi się, że drzewa mnie gonią

7 komentarzy:

  1. Ja mam zdecydowanie przyjemniejsze sny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym koszmarze dwa drzewa aż biją się o Ciebie, a trzecie w odwecie zostało przecięte piłą mechaniczną w samych kolanach...
    zalecenia: nie oglądać horrorów! (nawet na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobawmy się w publiczną psychoanalizę:)Co ten sen może oznaczać?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. liście obżarłam ja, bom z rańca z aparatem wyszłam, bez śniadania :))
    w sobotę zawitam na tej Twojej posiadłości nad morzem ... z moją przyjaciółką załatwiasz konkrety :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sen pewnie oznacza, że byłem w puszczy spalskiej i naoglądałem się tzw. sosen kroczących nad Pilicą :)

    @ Magdalena, masz apetyt :)
    cieszę się, że będziecie moimi gośćmi i żałuję, że mnie tam nie będzie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne drzewa są też przy końcu Sopotu, kiedy wędruje się ścieżką wzdłuż plaży

    OdpowiedzUsuń